20 Eylül 2011 Salı

Tori Amos & Winter




Şarkı sözü & çeviri
snow can wait, i forgot my mittens
wipe my nose, get my new boots on
i get a little warm in my heart
when i think of winter
i put my hand in my father's glove

i run off where the drifts get deeper
sleeping beauty trips me with a frown
i hear a voice "you must learn to stand up
for yourself cause i can't always be around"

when you gonna make up your mind
when you gonna love you as much as i do
when you gonna make up your mind
cause things are gonna change so fast
all the white horses are still in bed
i tell you that i always want you near
you say that things change my dear

boys get discovered as winter melts
flowers competing for the sun
years go by and i'm still here waiting
withering where some snowman was.

mirror mirror
where's the crystal palace
but i only can see myself
skating around the truth who i am
but i know dad the ice is getting thin
hair is grey and the fires are burning
so many dreams on the shelf
you say i wanted you to be proud of me
i always wanted that myself

when you gonna make up your mind
when you gonna love you as much as i do
when you gonna make up your mind
things are gonna change so fast
all the white horses have gone ahead
i tell you that i'll always want you near
you say that things change my dear.
never changed...

Kış

Kar bekleyebilir,eldivenlerimi evde unutmuşum
Burnumu silip yeni botlarımı giyiyorum
Kışı düşününce kalbimde bir sıcaklık hissediyorum
Ellerime babamın eldivenlerini giyiyorum...
Karın en çok biriktiği yere doğru koşuyorum
Uyuyan güzel kaşlarını çatarak beni sendeletiyor

Bir ses duyuyorum "kendi iyiliğin için ayakta kalmayı öğrenmelisin,
çünkü her zaman etrafında olamam"
Diyor ki "Ne zaman aklını başına toplayacaksın,
ne zaman seni sevdiğim kadar kendini seveceksin?!
Ne zaman aklını başına toplayacaksın?!
Çünkü herşey hızla değişecek..."
Tüm beyaz atlar hala yerlerindeler
Sana seni her zaman yanımda isteyeceğimi söylüyorum
"Herşey değişir canım" diyorsun...

Erkek çocuklar keşfetmeye hazırlanıyorlar
Kar erirken güneş için yarışan çiçekleri
Yıllar geçip giderken ben hala burada bekliyorum.
Eskiden kardanadamların olduğu bir yerlerde yok oluyorum.

Ayna ayna
Kristal saray nerede?
Ama tek görebildiğim kendi suretim
Kim olduğum gerçeğinin etrafında buz patenimle kayıyorum
Ama biliyorum baba,
buz inceliyor
Saçım beyazladı ve ateşler yanıyor
Rafta bir sürü hayal var
Demiştin ki "benimle gurur duymanı isterim"
Bunu ben de her zaman istedim...

"Ne zaman aklını başına toplayacaksın,
ne zaman seni sevdiğim kadar kendini seveceksin?!
Ne zaman aklını başına toplayacaksın?!
Çünkü herşey hızla değişecek..."
Tüm beyaz atlar buradan gittiler..
Sana seni her zaman yanımda isteyeceğimi söylüyorum
"Herşey değişir canım diyorsun..."
Hiçbir zaman değişmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...