4 Ocak 2012 Çarşamba

Bruno Mars & Grenade



Şarkı Sözü;
Easy come, easy go
Haydan gelen huya gider
That's just how you live, oh
Sen böyle yaşıyorsun işte
Take, take, take it all,
Al al al hepsini al
But you never give
Ama asla verme
Should have known you was trouble from the first kiss,
İlk öpücükten anlamalıydın senin sorunlu olduğunu
Had your eyes wide open -
Gözlerin açıktı
Why were they open?
Neden açıktı gözlerin?

Gave you all I had and you tossed it in the trash,
Sana neyim varsa verdim ve sen çöpe attın
You tossed it in the trash you did.
Çöpe attın evet yaptın.
To give me all your love is all I ever asked
Bu zamana kadar tek istediğim bana sevgini vermendi

Cause what don’t understand is i'd catch a grenade for ya.
Çünkü anlamadığın şu ki senin için bir el bombası tutabilirdim
Throw my hand on the blade for ya,
Ellerimi bıçağa uzatırdım senin için
I'd jump in front of a train for ya.
Bir trenin önüne atlardım senin için

You know I’d do anything for ya.
Biliyorsun senin için herşeyi yapardım
See ? i would go through all this pain for ya,
Anladın? Bütün bu acıları senin için çekerdim
Take a bullet straight through my brain.
Tam beynime dayardım mermiyi
Yes I would die for ya baby,
Evet senin için ölebilirdim bebeğim
But you won’t do the same.
Ama sen aynısını yapmazsın
No,no
Hayır,hayır

Black, black, black and blue
beat me till I’ am numb
Siyah,siyah,siyah ve mavi ben aptallaşana kadar beni dövüyor*
Tell the devil I said hey
Şeytana selamımı söyle
When you get back to
Döndüğün zaman
Where you’re from bad women bad women
Kötü kadından,kötü kadından
That’s just what you are yeah you smile in my face
Sen busun işte evet yüzüme gülümsüyorsun
Than you rip the breaks out my car.
Sonra da arabamın frenlerini bozuyorsun

To give me all your fuckin' love is all I ever asked
Bu zamana kadar tek istediğim bana o kahrolası sevgini vermendi
Cause what don’t understand is i'd catch a grenade for ya.
Çünkü anlamadığın şu ki senin için bir el bombası tutabilirdim
Throw my hand on the blade for ya,
Ellerimi bıçağa uzatırdım senin için
I'd jump in front of a train for ya.
Bir trenin önüne atlardım senin için

Listen babe I would go through all this pain for ya
Dinle bebeğim tüm bu acıları çekebilirdim senin için
Take a bullet straight through my brain.
Tam beynime dayardım mermiyi
Yes I would die for ya baby.
Evet senin için ölebilirdim bebeğim
But you won’t do the same.
Ama sen aynısını yapmazsın
If my body was on fire ooh
Eğer ateşler içinde olsaydım
You would watch me burn down in flames.
Alevler arasında yanışımı izlerdin sen
You said that you love me
Beni sevdiğini söyledin
You’re a liar cause you never ever ever did
Yalancının tekisin çünkü asla,ama asla sevmedin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...