26 Ocak 2012 Perşembe

Göksel & Acıyor

 
 

Şarkı Sözü;
Ölürsem yalnızlıktan
 Ve senin kötü kalbinden
 Fikrimin dikenlerinden
 Batıyorsun hala derinden
 Acıyor Acıyor Acıyor
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
 Acıyor Acıyor Acıyor
 www.sarki-sozu.com
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
 Sakın gelme istemem
 Çok korkuyorum senden
 Bu muammalı halden
 Çek çıkar elini kalbimden
 Acıyor Acıyor Acıyor
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
 Acıyor Acıyor Acıyor
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
 Bin türlü ihtimali düşünüyorum
 Aklına gelmiyor muyum bilemiyorum
 Acıyor Acıyor Acıyor
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor
 Acıyor Acıyor Acıyor
 Her yolu denedim bitmiyor
 Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...