14 Ekim 2011 Cuma

Rihanna & Man Down



Şarkı Sözü & Çevirisi;
Didn’t mean to end his life
 Hayatına son vermek istemedim
 I know it wasn’t right
 Doğru olmadığını biliyorum
 I cant even sleep at night
 Geceleri uyuyamıyorum bile
 Cant get it off my mind
 Aklımdan çıkmıyor
 I need to get out of sight
 Gözden uzaklaşmam gerek
 Before I end up behind bars
 Parmaklıklar ardına konmadan önce

What started out as a simple altercation
 Basit bir kavga olarak başlayan şey
 Turned into a real sticky situation
 Zor bir duruma dönüştü
 Me just thinking on the time that im facing
 Yüzleştiğim durumu düşününce
 Makes me wanna cry
 Ağlamak istiyorum
 Cause I didn’t mean to hurt him
 Çünkü ben onu incitmek istemedm

Coulda been somebodies son
 Birinin oğlu olabilirdi
 And I took his heart when
 Ve ben onun kalbini aldım
 I pulled out that gun
 Silahımı çıkarınca
 Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum
 Man Down
 Adam öldü
 Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum
 Man Down
 Adam öldü
 Oh mama mama mama
 I just shot a man down
 Oh anne bir adamı öldürdüm
 In central station
 istasyonda
 In front of a big ol crowd
 büyük bir kalabalığın önünde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...