26 Ekim 2011 Çarşamba

Nostalji..

Sibel Alaş & Adam




Şarkı Sözü;
Sevipte söyleyemediğim şarkılar var
Bir dizesini asla hatırlayamadığım şiirler
Keşke,keşke o ben olsaydım dediğim hikaye kadınları
Düşlerim var...
Uyandığımda yalnızca başını hatırladığım,
Ve asla sonuna kadar görmeyi beceremediğim
Bir adam var düşümde,tam dokunacakken uyandırıldığım
Bir adam,sonumuzun ne olacağını hiç öğrenemediğim
Düşümde bir adam var,benim mi bilemediğim
Bir adam var diyorum,düşünüp düşümden ayrı kaldığım...

Durup da söyleyemediğin adımsa
Gizli kapaklı
Sevda türküleri tuttursam da ben
Telli duvaklı, yanıma
Korlar mı adam seni?
Koparıp acıtmazlar mı beni?
Nafile yanar elim dudağım
Seni bana yar ederler mi?
Yanıma korlar mı adam seni?
Koparıp acıtmazlar mı beni?
Nafile yanar elim dudağım
Seni bana yar ederler mi?

Durup da söyleyemediğin adımsa
Gizli kapaklı
Sevda türküleri tuttursam da ben
Telli duvaklı,yanıma
Korlar mı adam seni?
Koparıp acıtmazlar mı beni?
Nafile yanar elim dudağım
Seni bana yar ederler mi?
Yanıma korlar mı adam seni?
Koparıp acıtmazlar mı beni?
Nafile yanar elim dudağım
Seni bana yar ederler mi?

Yağmur bulutu unutursa
Dalında çiçeği kurutursa
Yar benden utanırsa
Düşündüm düşümden ayrı kaldım
Demet Sağıroğlu & Arnavut Kaldırımı

Şarkı Sözü;

BITEN SEVGILERIN ARDINDAN

AGLAYAMAM BEN BÖYLE YAS TUTAMAM

HER SÖZDE HER GÖZDE SEVKAT ARAMAM

KIRIYOR KALBIMI SONUNDA NASIL OLSA


DÜN SENI GÖRDÜM RÜYAMDA
ARNAVUT KALDIRIMLI TAS SOKAKTA

AH BIR DILI OLSA DA KONUSSA

ANLATIRDI MASUMCA SENI BANA


ÖPSEM BEBEK GÖZLERINDEN ÇOK AGLATIRLAR

SARSAM SENI KOLLARIMDAN BIRGÜN ALIRLAR
SEVSEM SENI DOYASIYA YIPRATIRLAR

BIR SÜRÜ KURU GÜRÜLTÜ

PARÇALAR SEVGIMIZI EY KADER

BÖYLE MI OLMALI SOLMALI SEVGILILER

İrem & Hayalet Sevgilim


Şarkı Sözü;

Ceza mı bu çektiğim çile mi?
Yıllardır tuttuğum nöbet bitmeyecek mi?

Bir küçük kar tanesi gibiyim avucunda eriyen
Dön bebeğim



Göz yaşlarını görürsem erir kanatlarım
Uçamam rüyalarında yanına

Sonsuzluk senle başladı

O küçük dünyamda unutma gittiğinde yarım kaldım



Çöllerdeyim yanıyorum
Kutuptayım üşüyorum

Ceza benim çekiyorum
Ne olur dön

Uzanıyorum tutamıyorum
Özlüyorum ağlıyorum

Yasak mısın anlamıyorum
Ne olur dön



Sevmesen de beni özledim sesini
Git desem de yine gitmesen

Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi?
Haram mısın bana bi bilsem


Bebeğim benim hayalet sevgilim

Bebeğim benim hayalet sevgilim



Çöllerdeyim yanıyorum
Kutuptayım üşüyorum

Ceza benim çekiyorum
Ne olur dön

Uzanıyorum tutamıyorum
Özlüyorum ağlıyorum

Yasak mısın anlamıyorum
Ne olur dön



Sevmesen de beni özledim sesini

Git desem de yine gitmesen

Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi?

Haram mısın bana bi bilsem


Bebeğim benim hayalet sevgilim

Bebeğim benim hayalet sevgilim

Candan Erçetin & Umurumda değil

Şarkı Sözü;

İnsaf bu kadar eziyet kim çeker

Her lafı her sözü ayrı keder

Özrü kabahatinden de beter

Sor boş duvarlara

Boş kollarına

Neden bu elveda

Sev ister mutlu ol

İstersen delir

Umrumda değil

Didindim ah yola gelir mi diye yıllarca

Canımdan bezdim ağzını her açtığında

Bakınca maziye hak ettim bunu galiba

Gözün aydın bende delirdim bak en sonunda

Kapıma dayanma sakın

Yakarım inan yakarım

Rezil olur ele güne, aldırmadan hiç kimseye

Yaka paça seni atarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...