21 Mart 2012 Çarşamba

Mustafa Ceceli ft İskender Paylaş & Sensiz Olmaz Ki


Şarkı Sözü;
Sensiz olmaz ki sensiz
 Sana çok ihtiyacım var canım her solukta
 N’olur anla n’olursun
 Sensiz olmaz ki sensiz
 Sensiz sevinçlerim solar
 Sonra ne yaparım ben
 N’olur anla n’olursun
 Sen bilirsin ben halimi anlatamam
 Beni bilirsin ben hiç seni aldatamam
 Gözbebeğim sen benim her şeyimsin
 Sen benim sevgilimsin
 İnan, inan sevmem kendimi
 Hiçbir zaman senin kadar
 İnan, inan
 Sensiz olmaz ki sensiz
 Ben senin gölgen bedenim sen beraberken
 N’olur anla n’olursun
 Sen bilirsin ben halimi anlatamam
 Beni bilirsin ben hiç seni aldatamam
 Gözbebeğim sen benim her şeyimsin
 Sen benim sevgilimsin
 İnan, inan sevmem kendimi
 Hiçbir zaman senin kadar
 İnan, inan
 Sensiz sevinçlerim solar
 Sonra ne yaparım ben
 N’olur anla n’olursun
 Sana bir şey olsa ölürüm
 Ben acılardan
 Ne olur anla ne olursun
 Ölüm bile ayıramaz bizi
 Ölüm bile
 Ölüm bile ayıramaz bizi
 Ölüm bile
 Ölüm bile ayıramaz bizi
 Ölüm bile ayıramaz bizi
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...