18 Mart 2012 Pazar

Yusuf Güney & İki Romantik Deli

 

Şarkı Sözü;
Biz iki romantik deli iki serseri
 Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri
 Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi
 Bekledim seni sevgili
 Hayattan çok yoruldum
 Bilinmez oldum bu genç yaşımda
 Gülen bu gözlerim gülmeyi unuttu sen gelinceye dek
 Tut ellerimden hayatı tut yüreğimden  Anlamlı Sözler
 Bize lütfedilen bu aşkı al gel
 Gönlüme koy gel tek sevdiğim
 Biz iki inatçı deli deli iki serseri
 Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri
 Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi
 Bekledim seni sevgili www.sendeyim.com
 Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben
 Daha çok yanacağımı biliyorum ben
 İkimizi kurtarmanı diliyorum ben
 Aşkım güçlü ölümden
 Sensizlikten ağlıyorum
 Beter bir hale bağlıyorum
 Güzel günlerin hatırına dön gel
 Her şeyi yak gel tek sevdiğim
 Biz iki romantik deli iki serseri
 Biz seninle kışa girmiş yaz çiçekleri
 Şimdi ayrı şehirlerde deliler gibi
 Bekledim seni sevgili
 Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben
 Daha çok yanacağımı biliyorum ben
 İkimizi kurtarmanı diliyorum ben
 Aşkım güçlü ölümden
 Sensiz günleri ömrümden siliyorum ben
 Daha çok yanacağımı biliyorum ben
 İkimizi kurtarmanı diliyorum ben
 Aşkım güçlü ölümden
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...