28 Ağustos 2011 Pazar

Ajda Pekkan & Yakar Geçerim



Şarkı Sözü

 Yine yüzünden düşen bin parça

 Dalıp dalıp uzaklara iç çekiyorsun

 Eğer bıçak kemiğe dayandıysa

 Niye bu amansız acıya göz yumuyorsun

 Akıl karı değil ızdırabın böylesi

 Bu aşk değil esaretin tam kendisi

 Ben senin yerinde olsam

 Ufak ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni ezer geçerim

 Ben senin yerinde olsam

 Ufak ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni yakar geçerim

 O halden anlamıyormuş sanıyorsam

 Sen niye üzülüp kahroluyorsun

 Bu sonucun vebali onun boynuna

 Bırak inceldiği yerden kopsun

 Akıl karı değil ızdırabın böylesi

 Bu aşk değil esaretin tam kendisi

 Ben senin yerinde olsam

 Ufak, ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni ezer geçerim

 Ben senin yerinde olsam

 Ufak ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni yakar geçerim

 Ben senin yerinde olsam

 Ufa,k ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni ezer geçerim

 Ben senin yerinde olsam

 Ufak ufak uzarım durmam

 Pılımı pırtımı toplar giderim

 Bakmam gözyaşına bakmam

 Bi dakika bile katlanmam

 Sevene zulm edeni yakar geçerim

 Sevene zulm edeni ezer geçerim

 Sevene zulm edeni yakar geçerim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...