28 Ağustos 2011 Pazar

Amy Winehouse & Back To Back



Şarkı Sözü ve Çeviri;
he left no time to regret
o üzülecek zaman bırakmadı

with his same old safe bet
aynı eski kesin iddiasıyla

me and my head high and my tears dry
ben ve dik başım ve kuruyan göz yaşlarım

get on without my guy
erkeğim olmadan doğruldu

you went back to what you knew so far removed
yakın zamana kadar uzaklaştırdığını bildiğün ne varsa onlara geri gittin

from all that we went through
yaşadığımız herşeyden

and i tread a troubled track, my odds are stacked..
ve üzücü bir şarkıyla yürüdüm,tuhaflıklarım yığınla...

i'll go back to black
siyaha geri döneceğim

nakarat:

we only said goodbye with words
sadece kelimelerle güle güle dedik

i died a hundred times
yüz kere öldüm

you go back to her
ona geri gittin

and i go back to, i go back to us
ve ben de geri gidiyorum, ben bize geri dönüyorum

i love you much, it's not enough
seni çok seviyorum, bu yeterli değil

you love blow and i love puff
sen esmeyi seviyorsun ben esintiyi

and life is like a pipe
ve hayat bir düdük gibi

and i'm a tiny penny rolling up the walls inside
ve ben içerde duvarlarda gezinen küçük sıska peniyim


we only said goodbye with words
sadece kelimelerle güle güle dedik

i died a hundred times
yüz kere öldüm

you go back to her
ona geri gittin

when i go backto
ben geri gittiğimde

black, black, black, black
siyah, siyah, siyah, siyah

black, black, black,
siyah, siyah, siyah,

i go back to
geri gidiyorum

i go back to
geri gidiyorum


we only said goodbye with words
sadece kelimelerle güle güle dedik

i died a hundred times
yüz kere öldüm

you go back to her
ona geri gittin

and i go back to black
ve ben siyaha geri döndüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...