28 Ağustos 2011 Pazar

Yalın&Anlat Güzel Mi Oralar?




Şarkı Sözü;

Önce dakikalara kırgın sonra saatlere

 Ve günlere dargın

 Mide ağırıları yerine

 Hayal bozukluklarına bırakırken

 Biliyordum, biliyordum

 Sonu sessizlik sonu özlem

 Sonunu sevmeyeceğimi de biliyordum

 Git derken ne yapıyorsun

 Anlat güzel mi oralar

 Sadede gelebilirim

 Isıtıyor mu kalbini benim kadar

 Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar

 Artık söyleyebilirim

 Seni baş tacı eden haklı sonuna kadar

 Elden gittiği gibi kolay gitmiyormuş ki kalpten

 O bir kelime dudaktan hemen kurtulmayı başarıyorken

 Biliyordum, www.sendeyim.com  biliyordum

 Sonu sessizlik sonu özlem

 Sonunu sevmeyeceğimi de biliyordum

 Git derken ne yapıyorsun

 Anlat güzel mi oralar

 Sadede gelebilirim

 Isıtıyor mu kalbini benim kadar

 Ne yapıyorsun anlat güzel mi oralar

 Artık sendeyim.com söyleyebilirim

 Seni baş tacı eden haklı sonuna kadar

 Ne yapıyorsun, Ne yapıyorsun

 Anlat güzel mi oralar

 Artık söyleyebilirim

 Seni baş tacı eden haklı sonuna kadar

 Ne yapıyorsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...