2 Kasım 2011 Çarşamba

Ferhat Göçer & Unutulmuş Çoktan


Son günlerin sevilen duygusal parçası..(=

Şarkı Sözü;
Tek Yönüm Sendin izini Kaybettim
Bir iz Bir Yön Olmadan Düştüm Yollara
Bir Sağa Çarptım, Bir Sola Çarptım
Savruldukça Savruldum Hep Çıkmazlara

Çınladıkça Adın Kulağımı Kapattım
Bir Son Vermedim içimdeki Tiz Çığlıklara
Hep Sendeydi Aklım Bedeni Aldattım
Savruldukça Savruldum Koldan Kollara
Bakmadı Gitti Dönmedi Bile Arkasına
Eğdim Boynumu Çaresizce Galip Gelen Gururuma

Duydum Ellere Yarmış Yerini Eller Almış Çoktan
Bense Kendimi Salmış Yüreğini Yaralar Sarmış Yoktan
Bir Kızı, Bir Oğlu Varmış Kendi Hayatına Dalmış
En Acısı Da Beni Hatırlamamış Unutmuş Çoktan

Söz & Müzik : Gözde Ançel
Düzenleme : Selim Çaldıran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...