10 Kasım 2011 Perşembe

Şebnem Ferah & Hoşçakal


Şarkı Sözü;
Seni ararken
Kendimi kaybetmekten yoruldum
Bulduğumu zannettiğimde
Kendimden ayrı düştüm

Bu garip bir veda olacak
Çünkü aslında hep içimdesin
Ne kadar uzağa gitsem de
Gittiğim her yerde benimlesin

Söylenecek söz yok
Gidiyorum ben

Hoşçakal hoşçakal hoşçakal hoşçakal..!
Ben bir kısrak gibi
Gelmişim dünyaya
Şahlanıp koşmak içimde var
Hoşçakal...

Biraz su biraz yeşillik
Her yer benim evimdir
Taşırım dünyayı sırtımda
Her dil benim dilimdir

Ama söylenecek söz yok
Gidiyorum ben...

Hosçakal hoşçakal hoşçakal hoşçakal !..
Ben bir kısrak gibi
Gelmişim dünyaya
Şahlanıp gitmek içimde var
Hoşçakal....!!

Hoşçakal hoşçakal hoşçakal hoşçakal !..
Ben bir kısrak gibi
Gelmişim dünyaya
Şahlanıp gitmek içimde var
Hoşçakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...