17 Kasım 2011 Perşembe

Metin Arolat & İzmir

 

Şarkı Sözü;
Yarına kalmaz yolun sonundayım
Yarına kalmaz İzmir yolundayım
Uyuyupta kalma sakın sabret şafak söker
Yarına kalmaz canım yanındayım

Birkaç şarkı dinlersin zaman geçer
Acıkmadım hiç uğraşma bi çay yeter
Fazla hazırlanma sakın sende her şey güzel
Yarına kalmaz canım yanındayım...

Uyuyupta kalma sakın sabret şafak söker
Yarına kalmaz kollarındayım...

Gözlerin gözlerimde dursak öyle
Beni seviyor musun bir daha söyle
Dudağın dudağımda uyusak öyle senle

Ne güzel yakışmışız bak seninle
Mutluluğu tutmuşum ellerinde
Onu çok seviyorum İzmir sende söyle
Söyle herkese...

Bir kaç şarkı dinlersin zaman geçer
Acıkmadım hiç uğraşma bir çay yeter
Fazla hazırlanma sakın sende her şey güzel
Yarına kalmaz canım yanındayım...

Uyuyupta kalma sakın sabret şafak söker
Yarına kalmaz kollarındayım...

Gözlerin gözlerimde dursak öyle
Beni seviyor musun bi daha söyle
Dudağın dudağımda uyusak öyle senle

Ne güzel yakışmışız bak seninle
Mutluluğu tutmuşum ellerinde
Onu çok seviyorum İzmir sende söyle
Söyle herkese...

Uyuyupta kalma sakın sabret şafak söker
Yarına kalmaz kollarındayım...

Gözlerin gözlerimde dursak öyle
Beni seviyor musun bi daha söyle
Dudağın dudağımda uyusak öyle senle

Ne güzel yakışmışız bak seninle
Mutluluğu tutmuşum ellerinde
Onu çok seviyorum İzmir sende söyle
Söyle herkese...

İzmir söyle İzmir söyle herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...