21 Aralık 2011 Çarşamba

Teoman & Yıllar Sonra

 

Şarkı Sözü;
Bir yer olsa demiştin senle ben için
Paramız olmasa da kalbimiz zengin

Birazcık gurur bolca da aşk
Çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
Bir yol olsa demiştin senle ben için
O yolda hayatımı sana verirdim

Biraz kıskançlık bolca da aşk
Çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
Yıllar sonra, yıllar sonra,
Bir son olsa demiştin senle ben için
Aynı anda durduğu kalplerimizin

Birazcık hayal bolca da aşk
Çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
Yıllar sonra, yıllar sonra,
Bugün o gün demiştin senle ben için
Dışarıda yağmur vardı kendini verdin

Biraz pişmanlık bolca da aşk
Çok gençtik hepsi buydu elimizdeki
Yıllar sonra, yıllar sonra, yıllar sonra yıllar sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...